Skip to main content

Izdelava spletnih strani

Ker je danes za večino primarni vir informacij internet, spletna stran podjetja velikokrat predstavlja prvi stik z potencialno stranko, zato je zelo pomembno, da je predstavitev, ki jo z njo izkazujemo narejena na način, ki podjetje, znamko ali storitev ustrezno predstavi. Seveda je poleg vizualne podobe, zelo pomembna tudi vsebina in funkcionalnost spletnega mesta, še bolj pa je pomembna prilagoditev za različne naprave, saj je koncept mobile-first (najprej mobilno) danes realnost in spletna stran, ki se ne prikaže prilagojeno na mobilnih napravah izgublja tako pri iskalnikih, kot seveda tudi pri obiskovalcih.

Pri nas za izdelavo uporabljamo responsive (odzivno) tehnologijo prilagajanja napravi, ki se lahko uporabi tako pri statičnih straneh, kot tudi za zahtevnejše CMS sisteme in vam tako lahko izdelamo povsem novo spletno stran ali pa tudi posodobimo in optimiziramo obstoječe spletno mesto.

stran responsive

Zelo pomembno je tudi, da je spletna stran čim bolj optimizirana za spletne iskalnike, tako vizualno kot tudi vsebinsko in da čim več teh procesov poteka avtomatično, saj na ta način brez dodatnega dela poskrbimo za boljšo uvrstitev.

Glede na vaše potrebe in želje uporabimo ustrezno arhitekturo, kar je predvsem pomembno za kasnejše vzdrževanje in dodajanje vsebin na vaše spletišče, saj je včasih vseeno potrebno kaj spremeniti, tudi pri bolj statičnih straneh.

Spletne strani lahko ločimo v več skupin, za naš namen pa jih poglejmo predvsem glede namena uporabe.

Predstavitvene spletne strani

Predstavitvene spletne strani so najpogostejše, saj je osnovni namen predstaviti dejavnost podjetja, informacije o izdelkih in storitvah, ter seveda vse druge javne informacije o podjetju.

To vrsto spletnih strani lahko še naprej delimo na:

  • statične spletne strani (spremembe s strani upravljalca niso predvidene)
  • delno CMS podprte strani (upravljalec lahko spreminja nekatere vsebine)
  • CMS strani (upravljalec lahko spreminja katerokoli vsebino, strukturo in obliko)
  • portali in druge posebne vrste (spletišča, ki združujejo več različnih podrejenih spletišč ali podatkov)

Spletne trgovine

Spletne trgovine so drugo največje področje, ki se od predstavitvenih spletnih strani loči predvsem po tem, da že v osnovi vsebuje vse mehanizme za iskanje in predstavitev nabora izdelkov ali storitev, ter izvedbo celotnega postopka nakupa. Vodenje zaloge, različni načini plačila, ter druge promocijske opcije so lahko sestavni del, ki jih upravljalec poljubno vklaplja in uporablja. Sistem za postavitev spletne trgovine, ki ga mi uporabljamo in podpiramo je PrestaShop, o kateri si lahko preberete več na sledeči povezavi.

 





Email